Kajzerka

Kajzerka przez okres ponad 30 lat stała się jednym z czołowych producentów wyrobów piekarniczych w południowo-zachodniej części polski, będąc dostawcą pieczywa dla m.in. sieci Biedronka, Netto i wielu mniejszych sklepów detalicznych. Dotychczasowy logotyp marki był nieczytelny i niespójny, zaś materiały firmowe odbiegały od siebie wizualnie. Naszym zadaniem było stworzenie identyfikacji wizualnej, która podkreśli tradycyjne wartości marki i jej profesjonalny charakter w sposób nowoczesny i wpisujący się w obowiązujące trendy. Opracowaliśmy całościowy wizerunek marki – logotyp, key visual, teksty image’owe oraz opakowania produktowe.

Stworzyliśmy prosty i charakterystyczny sygnet na bazie którego zbudowaliśmy elementy identyfikacji wizualnej marki. Sygnet i jego warianty wyróżni markę na tle konkurencji, a elementy identyfikacji wizualnej z jego wykorzystaniem stworzą jej spójny obraz. Inspiracją do kształtu sygnetu i jego wariacji są stare etykiety stosowane przez piekarnie w XIX i XX wieku.