Machela

Piekarnia i Cukiernia Machela to sieć ponad 30 sklepów działających na terenie południowo-zachodniej części Polski od 20 lat. Oprócz podstawowej oferty piekarniczej firma rozwinęła koncept sklepów o kawiarnię oraz sprzedaż komplementarnych produktów. Zostaliśmy poproszeni o odświeżenie obecnego wizerunku marki, opracowanie stylu komunikacji z klientem oraz stworzenie spójnego systemu oznakowań wewnątrz lokali. Zdecydowaliśmy się na ewolucję logotypu w taki sposób, aby z jednej strony zachować jego charakterystyczne elementy, a z drugiej podkreślić nowoczesną twarz przedsiębiorstwa. Zakres prac obejmował odświeżenie identyfikacji wizualnej marki, stworzenie reklam produktów wewnątrz lokali, projekt opakowań i fotografię produktową oraz pełną opiekę nad wdrożeniem nowego wizerunku marki Machela.

Opracowaliśmy system oznaczeń wewnątrz sklepów firmowych tak, aby był spójny i czytelny dla klientów. Stworzyliśmy piktogramy dla jeszcze lepszej komunikacji z klientem.

Ikony - identyfikacja wizualna
Materiały graficzne - Druk